نقد و بررسی سریال Twisted Metal - گپ فیلم

نقد و بررسی سریال Twisted Metal

نویسنده گپ فیلم

در سال‌های اخیر فیلم و سریال‌های مختلفی از روی بازی‌های مشهور و پرطرفدار ساخته شده‌اند که اغلب آنها برای بینندگان جذاب بوده و طرفداران بسیاری هم پیدا کرده‌اند. اگر اهل بازی کردن باشید قطعا نام بازی جذاب Twisted Metal را شنیده‌اید و شاید شما هم یکی از طرفداران پر و پاقرص این بازی باشید. کمپانی Peacock به تازگی یک مجموعه تلویزیونی منتشر کرده که Twisted Metal نام دارد و بر اساس همان بازی معروف ساخته شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این سریال بپردازیم، عوامل سازنده و بازیگران آن را بشناسیم، نگاهی به داستان فیلم بیندازیم و در نهایت هم مروری بر نمرات آن بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

سریال Twisted Metal یا فلز در هم تنیده، یکی از جدیدترین سریال‌های منتشر شده در ژانر کمدی اکشن و پسا آخرالزمانی است که به تازگی در انتهای ماه جولای 2023 اکران شده است. وظیفه کارگردانی این سریال بر عهده بیل بنز (Bill Benz)، مگی کری (Maggie Carey)، کیتائو ساکورای (Kitao Sakurai) و جود ونگ (Jude Weng) بوده و توسط مایکل جاناتان اسمیت (Michael Jonathan Smith)، رت ریس (Rhett Reese) و پائول ورنیک (Paul Wernick) توسعه داده شده است. 

 

تهیه‌کنندگی فیلم بر عهده مایکل جاناتان اسمیت، رت ریس، پائول ورنیک، آنتونی مکی (Anthony Mackie)، ویل آرنت (Will Arnett)، مارک فورمن (Marc Forman)، جیسون اسپایر (Jason Spire)، کیتائو ساکورای، پیتر پرینسیپاتو (Peter Principato)، اسد غزلباش (Asad Qizilbash)، کارتر سوان (Carter Swan) و هرمن هولست (Hermen Hulst) بوده و موسیقی متن این فیلم نیز توسط لئو بیرنبرگ (Leo Birenberg) و زاک رابینسون (Zach Robinson) ساخته شده است. 

 

کمپانی‌های بسیار بزرگی در ساخت این فیلم با هم همکاری کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به Playstation Productions، کمپانی Universal Television و Sony Pictures Television اشاره کرد. مسئولیت پخش این سریال هم همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم بر عهده سرویس استریم آنلاین Peacock بوده است. 

 

 مدت زمان استریم هر قسمت این سریال بین 23 تا 32 دقیقه است و اولین اپیزود از آن در تاریخ 5 مرداد 1402 (27 جولای 2023) منتشر شده است. 

 

داستان سریال فلز در هم تنیده

داستان سریال فلز در هم تنیده درباره راننده‌ای به اسم جان است که وظیفه دارد تا بسته‌ها را به شهرهایی که با دیوار احاطه شده‌اند منتقل کند. او پرحرف است و از فراموشی هم رنج می‌برد. پس از اینکه جان با ریون ملاقات می‌کند، به او قول داده می‌شود که اگر بتواند یک بسته خاص را در مدتی معین تحویل دهد، اجازه پیدا می‌کند تا در آن شهر زندگی کند.

 

بازیگران سریال Twisted Metal

در ادامه مطلب، بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند را معرفی خواهیم کرد. این بازیگران عبارتند از:

 

نقدها و نمرات سریال Twisted Metal

این سریال پس از انتشار نقدها و نمرات متوسطی دریافت کرد. کاربران وب سایت IMDb امتیاز 7.5 از 10 را برای این سریال در نظر گرفته‌اند و منتقدان راتن تومیتوز هم به صورت میانگین، به سریال امتیاز 68٪ را داده‌اند. 68٪ از کاربران گوگل هم این فیلم را پسندیده و مشاهده آن را به دیگران نیز توصیه کرده‌اند. در ادامه نظر برخی از منتقدان را درباره فیلم مرور خواهیم کرد:

 

راب اون از Pittsburgh Tribune با امتیاز 75٪

آنتونی مکی بعضی از روش‌های ادی مورفی را قرض گرفته و نشان می‌دهد که برای بازی در نقش اصلی بسیار مناسب است. او به آسانی طنز را بازی می‌کند و در عین حال هم رنج‌هایی که جان کشیده را در فلش بک‌ها به خوبی به بیننده منتقل می‌نماید. 

 

ویلیام هیوز از A.V. Club با امتیاز 75٪

داستان این سریال به نظر من احمقانه است اما ایده‌ها، طنزها و صحنه‌هایی در این سریال وجود دارند که ارزش دیدن دارند اما شاید رسیدن به آنها یک سفر طولانی باشد. 

 

کریستین هولوب از Entertainment Weekly با امتیاز 42٪

مانند بسیاری از سریال‌های دیگر، شاید این سریال هم می‌توانست به عنوان یک فیلم، عملکرد بهتری از مینی سریال داشته باشد. به نظر من 2 ساعت از این داستان خیلی بهتر از 10 ساعت آن است. 

 

جوئل کلر از Decider با امتیاز 40٪

سریال فلز در هم تنیده پر از خشونت و سر و صدا است و بازیگران هم بازی خوبی ارائه داده‌اند. اما این فیلم در همین حد است و حرف بیشتری برای گفتن ندارد. 

 

دانلود سریال Twisted Metal

اگر از طرفداران بازی Twisted Metal هستید یا با مطالعه این مطلب به دانلود سریال فلز در هم تنیده علاقمند شده‌اید، کافی است وارد وب سایت، یا یکی از اپلیکیشن‌های گپ فیلم شوید و ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از این مرحله شما به فیلم Twisted Metal با بهترین کیفیت و با دوبله اختصاصی فارسی دسترسی خواهید داشت. گپ فیلم یک سرویس استریم آنلاین است که چندین سال است در حوزه VOD در بازار ایران فعالیت دارد و به صورت اختصاصی، فیلم و سریال‌های خارجی را دوبله و تدوین نموده و در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد.

 

پیشنهاد گپ فیلم
ارسال دیدگاه
جستجو
لیست من
اپلیکیشن
ورود

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۰