نقد و بررسی فیلم They Cloned Tyrone - گپ فیلم

نقد و بررسی فیلم They Cloned Tyrone

نویسنده گپ فیلم

بدون شک یکی از پیشروترین و موفق‌ترین سرویس‌های استریم آنلاین در سراسر جهان، Netflix است که سال‌ها است در این حوزه فعالیت دارد و فیلم‌ و سریال‌های متعددی را تولید و در پلتفرم خود منتشر می‌کند. سال 2023 تا به امروز برای این سرویس‌دهنده بسیار سال پرباری بوده چرا که توانسته آثار بسیار موفق و پر مخاطبی را در سراسر جهان منتشر کند. یکی از متفاوت‌ترین و جدیدترین فیلم‌های سینمایی نتفلیکس که پس از انتشار توانست نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند " They Cloned Tyrone " بود که در این مطلب قصد داریم به بررسی این فیلم بپردازیم، عوامل سازنده و بازیگران آن را معرفی کنیم، مروری بر داستان فیلم داشته باشیم و در انتها هم نگاهی به نمرات فیلم بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

فیلم They Cloned Tyrone  یا " تایرون را شبیه‌سازی کردند " در ژانر کمدی اکشن معمایی منتشر شده و کارگردانی آن بر عهده جوئل تیلور (Juel Taylor) بوده است. فیلم‌نامه فیلم توسط خود جوئل تیلور و تونی رتن مایر (Tony Rettenmaier) به رشته تحریر درآمده و تهیه‌کنندگی آن هم بر عهده چارلز دی کینگ (Charles D. King)، استفن دی آر لاو (Stephen "Dr." Love)، تونی رتن مایر، جوئل تیلور، جیمی فاکس (Jamie Foxx) و داتاری ترنر (Datari Turner) بوده است. ضمنا ساخت فیلم بر عهده کمپانی Marco Media بوده و توسط نتفلیکس در سراسر جهان منتشر شده است. 

 

فیلم‌برداری فیلم توسط کن سنگ (Ken Seng) انجام شده، تدوین آن توسط سیرا هایدر (Saira Haider) صورت گرفته و موسیقی متن آن هم توسط دزموند موری (Desmond Murray) و پیر چارلز (Pierre Charles) ساخته شده است. 

 

مدت زمان فیلم تایرون را شبیه سازی کردند 119 دقیقه است و برای اولین بار در تاریخ 24 خرداد 1402 (14 جون 2023) در جشنواره فیلم سیاه‌پوستان آمریکا به نمایش درآمده و سپس در 30 تیر 1402 (21 جولای 2023) در نتفلیکس اکران شده است. در ادامه، مروری بر داستان فیلم خواهیم داشت.

 

داستان فیلم They Cloned Tyrone

داستان فیلم  تایرون را شبیه سازی کردند از نقطه‌ای آغاز می‌شود که یک روز صبح، فونتین با اینکه شب گذشته گلوله خورده و مرده است، صبح روز بعد بدون اینکه آسیبی دیده باشد از خواب بیدار می‌شود. این موضوع باعث می‌شود کنجکاوی او برانگیخته شود و او به همراه دو فرد دیگر به بررسی علت این حادثه بنشیند. پس از اینکه او به طور مداوم پیگیر این موضوع می‌شود، به یک آزمایشگاه زیرزمینی که دولت از آن حمایت می‌کند می‌رسند و متوجه می‌شوند که این آزمایشگاه بر روی سیاه‌پوستان محلی آزمایشاتی انجام داده است. فونتین در ادامه داستان متوجه می‌شود که خودش هم درگیر این موضوع است و شبیه سازی مصنوعی شده است. او در ابتدا حس بدی پیدا می‌کند و از وجود خود نا‌ امید می‌شود اما در ادامه تصمیم می‌گیرد تا به خاطر محله‌اش مقابل این اربابان سفید پوست بایستد.

 

بازیگران فیلم They Cloned Tyrone

در فیلم سینمایی They Cloned Tyrone بازیگران بزرگی به ایفای نقش پرداخته‌اند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

نقدها و نمرات فیلم سینمایی They Cloned Tyrone

چنانچه پیش‌تر هم اشاره‌ای داشتیم، این فیلم پس از انتشار، نمرات خوبی دریافت کرد. کاربران وب سایت IMDb به این فیلم امتیاز 6.7 از 10 را داده‌اند و منتقدان وب سایت راتن تومیتوز هم به صورت میانگین، امتیاز 94٪ را برای فیلم They Cloned Tyrone در نظر گرفته‌اند. MovieMeter به این اثر امتیاز 2.9 از 5 داده و متاکریتیک هم بر اساس نظرات منتقدان امتیاز 74٪ و بر اساس نظر بینندگان، امتیاز 6.6 از 10 را به این فیلم داده است. ضمنا 92٪ از کاربران گوگل پس از دیدن فیلم، آن را پسندیده و مشاهده آن را به دیگران هم توصیه کرده‌اند. 

 

هالیوود ریپورتر درباره این فیلم نوشته است:

این اثر یک فیلم قانع‌کننده است و جوئل تیلور هم در جایگاه کارگردان، قوی ظاهر شده است. بازی بازیگران هم قابل اعتماد و خنده‌دار است که به دیگر نکات مثبت فیلم اضافه شده است. 

 

گاردین هم درباره فیلم نوشته است:

این فیلم یک اثر عجیب و کمی گیج کننده است اما معصومیت و جذابیت منحصر به فردی دارد که من آن را دوست دارم. ضمنا قدرت بازی هنرپیشه‌ها هم قابل ستودن است. 

 

دانلود فیلم They Cloned Tyrone

فیلم سینمایی They Cloned Tyrone یک فیلم جذاب با داستانی جدید است که ما در گپ فیلم، دیدن آن را به شدت توصیه می‌کنیم. اگر شما با مطالعه این نقد و بررسی، قصد دانلود فیلم آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند را دارید، توصیه می‌کنیم سری به گپ فیلم بزنید و این فیلم را با بهترین کیفیت و با دوبله اختصاصی فارسی مشاهده کنید. 

 

پیشنهاد گپ فیلم
ارسال دیدگاه
جستجو
لیست من
اپلیکیشن
ورود

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۰