نقد و بررسی فیلم Blue Beetle - گپ فیلم

نقد و بررسی فیلم Blue Beetle

نویسنده گپ فیلم

فیلم‌های ابرقهرمانی در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارند و هر ساله‌ محصولات جدیدی در این ژانر تولید می‌شوند که اغلب هم مورد توجه واقع می‌شوند. یکی از کمپانی‌های بزرگی که سال‌ها است در زمینه ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی بر اساس شخصیت‌های داستان‌های کمیک فعالیت دارد، DC است که به تازگی اعلام کرده در ماه آگوست امسال، یک فیلم جدید با نام Blue Beetle منتشر خواهد کرد. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی این فیلم بپردازیم، نگاهی به داستان فیلم داشته باشیم و عوامل سازنده و بازیگران آن را بشناسیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

فیلم Blue Beetle یا سوسک آبی یکی از جدیدترین فیلم‌های کمپانی فیلم‌سازی DC است که در ژانر ابرقهرمانی، اکشن، ماجراجویانه و علمی تخیلی بر اساس شخصیت جیمی ریس - بلو بیتل از داستان‌های کمیک دی سی ساخته شده و کارگردانی آن بر عهده انجل مانوئل سوتو (Angel Manuel Soto) بوده است. 

 

فیلم‌نامه فیلم توسط گرت دانت آلکوسر (Gareth Dunnet-Alcocer) به رشته تحریر درآمده و تهیه‌کنندگی آن هم بر عهده جان ریکارد (John Rickard) و زو فورمن (Zev Foreman) بوده است. 

 

فیلم‌برداری این فیلم 127 دقیقه‌ای بر عهده پاول پوگورزلسکی (Pawel Pogorzelski) بوده، تدوین آن توسط کریگ آلپرت (Craig Alpert) انجام شده و موسیقی متن آن هم توسط بابی کریلیک (Bobby Krlic) ساخته شده است. 

 

ساخت فیلم سینمایی سوسک آبی نیز توسط کمپانی DC Studios و The Safran Company صورت گرفته و 120 میلیون دلار نیز برای آن هزینه شده است. ضمنا مسئولیت اکران این فیلم در سینماهای جهان بر عهده کمپانی بزرگ Warner Bros Pictures بوده است. تاریخی که این شرکت برای انتشار فیلم سوسک آبی اعلام کرده نیز 27 مرداد 1402 (18 آگوست 2023) است.

 

داستان فیلم Blue Beetle 

داستان فیلم سوسک آبی روایت‌گر اتفاقاتی است که برای جیمی ریس یا همان بلو بیتل روی می‌دهد. یک نوجوان مکزیکی یک سوسک بیگانه را پیدا می‌کند و این سوسک به او زرهی می‌دهد که قادر به انجام کارهای فوق‌العاده و غیر قابل پیش‌بینی است. سرنوشت جیمی ریس به واسطه این اتفاق به کلی تغییر می‌کند چرا که او به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود که سوسک آبی نام دارد. 

 

بازیگران فیلم Blue Beetle

همانطور که پیش‌تر در دیگر آثاری که ساخته کمپانی DC است دیده‌ایم، معمولا فیلم‌های که توسط این کمپانی ساخته و منتشر می‌شوند، پر از بازیگران با استعداد و دست‌اندرکاران شناخته‌شده‌ هستند. این اثر نیز مانند دیگر محصولات کمپانی دی سی از این قاعده مستثنی نیست. مهم‌ترین بازیگران فیلم سوسک آبی عبارتند از:

 

پیش‌بینی درباره فروش فیلم Blue Beetle

همانطور که اشاره کردیم، این فیلم با بودجه 120 میلیون دلاری ساخته شده و انتظارات زیادی از آن وجود دارد. کمپانی سازنده پیش‌بینی کرده که این فیلم در اولین هفته اکران خود بتواند فروش 12 تا 17 میلیون دلاری داشته باشد و در نهایت به فروش 27 تا 55 میلیون دلاری برسد. البته صحبت‌هایی که در محافل مختلف سینمایی درباره این فیلم انجام می‌شود حاکی از آن است که شاید این پیش‌بینی‌ها بدبینانه باشد. برخی از بزرگان سینما اعتقاد دارند این فیلم می‌تواند در آخر هفته اول خود تا 30 میلیون دلار هم فروش داشته باشد. 

 

دانلود فیلم Blue Beetle

بدون شک فیلم‌های ابر قهرمانی طرفداران پرشماری در سراسر جهان دارند و کشور ما ایران هم از این موضوع مستثنی نیست. فیلم سینمایی Blue Beetle نیز یکی از فیلم‌های ابرقهرمانی سال 2023 است که قرار است در اواخر مرداد ماه 1402 اکران شود. اگر شما هم به داستان‌های کمیک کمپانی DC علاقه‌مند هستید و قصد دارید این فیلم را دانلود کنید، کافی است پس از انتشار این فیلم، سری به گپ فیلم بزنید. گپ فیلم یک سرویس استریم آنلاین فیلم و سریال است که آثار تازه منتشر و روز دنیا را با بهترین کیفیت و با دوبله یا زیرنویس فارسی اختصاصی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. 

 

پیشنهاد گپ فیلم
ارسال دیدگاه
جستجو
لیست من
اپلیکیشن
ورود

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۰