نقد و بررسی فیلم The Channel - گپ فیلم

نقد و بررسی فیلم The Channel

نویسنده گپ فیلم

سال 2023 برای علاقمندان به فیلم‌های اکشن سالی فراموش نشدنی خواهد بود چرا که فیلم و سریال‌های اکشن فراوانی در این سال تا به اینجا تولید و منتشر شده‌اند. یکی از جدیدترین فیلم‌های اکشنی که به تازگی و در ماه جولای منتشر شده " The Channel " نام دارد که در ادامه مطلب قصد داریم این فیلم را مورد نقد و بررسی قرار دهیم، نگاهی به داستان فیلم داشته باشیم، با عوامل سازنده و بازیگران آن آشنا شویم و در نهایت هم مروری بر نمرات دریافت شده آن داشته باشیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

فیلم The Channel یا " کانال " در ژانر اکشن، جنایی و هیجان‌انگیز تولید شده و محصول سال 2023 سینمای آمریکا است. این فیلم با ترکیب نمودن اکشن جذاب با یک داستان پر پیچ و خم، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و ترسناک از یک دنیای تبهکارانه ارائه می‌دهد. فیلم کانال، تناقضات داستان را با شخصیت‌پردازی عالی به یک سفر تماشایی و دلهره‌آور در دنیای جنایی تبدیل می‌کند. 

 

کارگردانی فیلم کانال بر عهده ویلیام کافمن (William Kaufman) بوده و فیلم‌نامه آن هم توسط خود او در همکاری با پائول ریچلت (Paul Reichelt) به رشته تحریر درآمده است. تهیه‌کنندگی فیلم توسط کریستن لی هاینس (Cristen Leah Haynes)، اندرو لوئیس (Andrew Lewis)، ایساک لوئیس (Isaac Lewis)، جولی منکووسکی (Julie Mankowski)، استنلی پرسچوتتی (Stanley Preschutti)، پائول ریچلت، کریستین سوسا (Christian Sosa)، ای کی اسپیلا (E.K. Spila)، تاد اسپرادلین (Todd Spradlin) و جان روبلوسکی (Jon Wroblewski) انجام شده و موسیقی متن آن هم توسط جان رووم (John Roome) ساخته شده است.

 

فیلمبرداری اثر بر عهده مارک روتلج (Mark Rutledge) بوده و تدوین آن نیز توسط تراویس مدینا (Travis Medina) انجام شده است. 

 

مدت زمان فیلم سینمایی " The Channel " یک ساعت و سی و پنج دقیقه است و در تاریخ 23 تیر 1402 (14 جولای 2023) منتشر شده است. 

 

داستان فیلم سینمایی The Channel

داستان فیلم سینمایی کانال درباره یک مجرم است که نقشه سرقتش از بانک با شکست مواجه می‌شود. او پس از این اتفاق به همراه بردار و تیمی از تفنگداران سابق نیروی دریایی، شروع به فرار می‌کنند تا از ایالت نیو اورلئان خارج شوند. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم پلیس اف بی آی است که سایه یه سایه دنبال آنها است. 

 

بازیگران فیلم سینمایی The Channel

بازیگران مختلفی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

 

نمرات فیلم سینمایی The Channel

این فیلم سینمایی آنطور که پیش از انتشارش انتظار می‌رفت ظاهر نشد و نتوانست نظرات خیلی خوبی را از منتقدان و بینندگان دریافت کند به همین دلیل، اغلب مخاطبان و منتقدان به این فیلم امتیاز متوسطی داده‌اند. کاربران وب سایت IMDb برای این فیلم امتیاز 5.3 از 10 را در نظر گرفته‌اند و میانگین نمره‌ای که منتقدان راتن تومیتوز به فیلم کانال داده‌اند، 57٪ است. وب سایت Movie Insider هم با استناد به نمراتی که کاربران برای فیلم در نظر گرفته‌اند به این اثر امتیاز 3.7 از 5 داده است. 

 

دانلود فیلم The Channel

فیلم‌های اکشن و هیجان‌انگیز طرفداران بسیار زیادی در کشور ما ایران دارند. فیلم کانال هم یکی از جدیدترین فیلم‌های اکشن روز دنیا است که به تازگی اکران شده است. اگر شما هم بعد از مطالعه این نقد و بررسی قصد دانلود فیلم The Channel با بهترین کیفیت و با زیرنویس اختصاصی فارسی را دارید کافی است وارد یکی از اپلیکیشن‌ها یا وب سایت گپ فیلم شوید و ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از اتمام ثبت نام شما به این فیلم و هزاران فیلم و سریال جدید و قدیمی دیگر دسترسی خواهید داشت. 

 

پیشنهاد گپ فیلم
ارسال دیدگاه
جستجو
لیست من
اپلیکیشن
ورود

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۰