نقد و بررسی Sympathy for the devil - گپ فیلم

نقد و بررسی Sympathy for the devil

نویسنده گپ فیلم

سال 2023 تاکنون یکی از جذاب‌ترین سال‌ها برای مخاطبان ژانر ترس و وحشت بوده، چرا که آثار مختلفی از فرنچایزهای مختلف در این ژانر منتشر شده و سهم بزرگی از بازار هم به همین آثار اختصاص پیدا کرده است. یکی از جدیدترین فیلم‌های سینمایی که در ژانر وحشت روانشناختی منتشر شده " Sympathy for the devil " است که نام‌های بزرگی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه مطلب قصد داریم، این فیلم را معرفی کنیم، با عوامل سازنده و بازیگران آن آشنا شویم، مروری بر داستان آن داشته باشیم و در نهایت هم نگاهی به نمرات فیلم بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

فیلم سینمایی " Sympathy for the devil " یا " همدردی با شیطان " یکی از جدیدترین فیلم‌های منتشر شده در ژانر اکشن و ترسناک است که کارگردانی آن توسط یووال آدلر (Yuval Adler) انجام شده و نگارش فیلم‌نامه آن هم بر عهده لوک پارادایس (Luke Paradise) بوده است. 

 

تهیه‌کنندگی فیلم توسط آلن اونگار (Allan Ungar)، الکس لبوویچی (Allan Ungar Alex Lebovici)، استوارت ماناشیل (Stuart Manashil) و نیکلاس کیج (Nicolas Cage) انجام شده، آلن کانانت (Alan Canant) نیز مسئولیت تدوین فیلم را بر عهده داشته و موسیقی متن آن هم توسط ایشای آدار (Ishai Adar) ساخته شده است. 

 

3 کمپانی بزرگ فیلم‌سازی نیز در ساخت این فیلم با هم همکاری داشته‌اند که از جمله آنها می‌توان به شرکت Capstone Global، کمپانی Hammerstone Studios و Signature Films اشاره کرد. ضمنا مسئولیت پخش این فیلم 90 دقیقه‌‌ای بر عهده RLJE Films بوده و اولین بار در تاریخ 31 تیر 1402 (22 جولای 2023) در فستیوال فیلم Fantasia به اکران عمومی رسیده است.

 

داستان فیلم Sympathy for the devil

فیلم " Sympathy for the devil " یک داستان جذاب و جالب دارد که پیش‌تر شبیه‌آن را در فیلم دیگری ندیده‌ایم. داستان فیلم روایت‌گر یک راننده است که مجبور می‌شود به خاطر اینکه با اسلحه، تهدید شده، برای یک مسافر مرموز رانندگی کند. مدتی بعد اما این راننده متوجه می‌شود که در یک بازی موش و گربه خطرناک گرفتار شده و می‌فهمد که هیچ‌ چیز آن‌طور که در ظاهر به نظر می‌رسد، نیست. 

 

بازیگران فیلم Sympathy for the devil

همانطور که در ابتدای مطلب هم بیان کردیم این فیلم بازیگران سرشناس و برجسته‌ای دارد که قطعا به جذاب‌تر شدن داستان فیلم کمک به‌سزایی کرده‌اند. مهم‌ترین بازیگران فیلم همدردی با شیطان عبارتند از:
 

 

نقدها و نمرات فیلم Sympathy for the devil

فیلم سینمایی همدردی با شیطان پس از انتشار، نمرات متوسطی دریافت کرد و علی رغم حضور نیکلاس کیج در این فیلم، نتوانست آنطور که باید و شاید موفق شود. این فیلم در وب سایت IMDb به صورت میانگین، امتیاز 5.6 از 10 را دریافت کرده و منتقدان راتن تومیتوز هم به صورت میانگین به این اثر امتیاز 60٪ را داده‌اند. وب سایت Common Sense Media امتیاز 3 از 5 را برای فیلم در نظر گرفته و 63٪ از کاربران گوگل هم پس از دیدن فیلم همدردی با شیطان، به آن علاقه داشته‌اند. 

 

بابی له‌پیر (Bobby LePire) از Film Threat درباره فیلم نوشته است:

نیکلاس کیج و جوئل کینامن در کنار هم همکاری خوبی داشته‌اند. در مجموع، این فیلم مهیج، عملکرد خوبی از ابتدا تا انتها دارد. 

 

میک لاسال (Mick LaSalle) از The San Francisco Chronicle's درباره این فیلم نوشته است:

مدتی طول می‌کشد تا در این فیلم همه‌چیز در کانون توجه قرار گیرد اما خوب یک چیز واضح است این یک ساعت و نیم هیجان خوش ساخت، تنها یک شخصیت اسرارآمیز ندارد بلکه دو تا دارد.

 

گرگ آرچر (Greg Archer) از Movie Web نیز درباره این فیلم نوشته است:

بازی نیکلاس کیج در این فیلم ستودنی است. همانند اجرای tour du force در کتاب‌ها

 

جردن مینتزر (Jordan Mintzer) از Hollywood Reporter نوشته است:

نیکولاس کیج در هر صحنه‌ای که حضور پیدا می‌کند، همه چیز را می‌جود و به نظر می‌رسد به حد انفجار رسیده است.

 

دانلود فیلم Sympathy for the devil

اگر شما هم با مطالعه این معرفی فیلم تصمیم به دانلود فیلم Sympathy for the devil گرفته‌اید، کافی است برای دسترسی به این فیلم با کیفیت بالا و دوبله اختصاصی فارسی به وب سایت یا یکی از اپلیکیشن‌های اندروید، اندروید تی وی یا نسخه PWA گپ فیلم مراجعه کنید و ثبت نام خود را تکمیل نمایید. گپ فیلم یک سرویس استریم آنلاین ایرانی است که جدیدترین و به‌روزترین فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه‌ها و انیمیشن‌های روز دنیا را با بهترین کیفیت و با دوبله یا زیرنویس اختصاصی فارسی ارائه می‌دهد. 

 

پیشنهاد گپ فیلم
ارسال دیدگاه
جستجو
لیست من
اپلیکیشن
ورود

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۰