نقد و بررسی سریال Warrior - گپ فیلم

نقد و بررسی سریال Warrior

نویسنده گپ فیلم

یکی از سریال‌های موفق چند سال اخیر که با موضوع هنرهای رزمی و ورزش کنگ‌فو ساخته شد و مورد توجه اغلب بینندگان و منتقدان قرار گرفت Warrior نام دارد. فصل اول این سریال در سال 2019 پخش شد و به دلیل استقبال بالای طرفداران، فصل دوم آن هم در سال 2020 به اکران رسید. در نهایت، کمپانی سازنده این سریال تصمیم گرفت تا فصل سوم این سریال را هم منتشر کند. سومین فصل از سریال Warrior به تازگی و در ماه جون 2023 منتشر شده و به همین مناسبت ما قصد داریم در این مطلب به نقد و بررسی این سریال بپردازیم، با داستان اصلی سریال آشنا شویم، عوامل سازنده و بازیگران Warrior را بشناسیم و در نهایت هم نگاهی به نقدها و نمرات آن بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

سریال " Warrior " که در ایران با نام " مبارز " هم شناخته می‌شود یکی از سریال‌های موفق 5 سال اخیر است که اولین قسمت از فصل اول آن در تاریخ 16 فروردین 1398 (5 آپریل 2019) منتشر شده است. فصل دوم این سریال هم در تاریخ 11 مهر 1399 (2 اکتبر 2020) و اولین قسمت از فصل سوم آن هم به تازگی و در تاریخ 8 تیر 1402 (29 جون 2023) اکران شده است.

 

کارگردانی این سریال موفق که در ژانر اکشن، درام و جنایی ساخته شده بر عهده تیمی از کارگردان‌های مختلف بوده که از جمله آنها می‌توان به لونی پریستر (Loni Peristere)، دیوید پترارکا (David Petrarca)، دنی گوردون (Dennie Gordon)، داستین انگوین (Dustin Nguyen)، لین اودینگ (Lin Oeding)، اومر مادها (Omar Madha)، دین تای (Dinh Thai)، آساف برنستاین (Assaf Bernstein)، کوین تانچاروئن (Kevin Tancharoen)، جاناتان تروپر (Jonathan Tropper)، برت چان (Brett Chan) و نیما نوریزاده (Nima Nourizadeh) اشاره کرد. 

 

داستان این سریال از روی نوشته‌های بروس لی نگارش شده و در یک همکاری بین مجموعه بزرگی از نویسندگان به رشته تحریر درآمده است. تهیه‌کنندگی این سریال پر طرفدار بر عهده دختر بروس لی یعنی شانون لی (Shannon Lee)، جاناتان تراپر (Jonathan Tropper)، جاستین لین (Justin Lin)، دنیلیه وودرو (Danielle Woodrow)، اندرو اشنایدر (Andrew Schneider) و ریچارد شارکی (Richard Sharkey) بوده و ساخت و توسعه آن هم توسط کمپانی‌ Tropper Ink Productions، استودیو فیلم‌سازی Perfect Storm Entertainment و Bruce Lee Entertainment انجام شده است. 

 

این سریال در کشور آمریکا ساخته شده و مدت زمان هر قسمت از آن بین 44 تا 66 دقیقه است. فصل اول و دوم این سریال از Cinemax منتشر شده و وظیفه اکران فصل سوم هم بر عهده Max (همان HBO Max) بوده است. در ادامه مطلب، مروری بر داستان سریال خواهیم داشت. 

 

داستان سریال Warrior

سریال مبارز داستان یک اعجوبه هنرهای رزمی در سال 1870 را روایت می‌کند که از چین به آمریکا مهاجرت می‌کند و در شهر سانفرانسیسکو مستقر می‌شود. او در ادامه داستان به یک گروه زیرزمینی که به تانگ معروف است می‌پیوندد و تلاش می‌کند تا خواهرش، شیائو جینگ را پیدا کند. او در ادامه داستان، به مزدور یکی از قوی‌ترین تانگ‌ها در محله چینی‌ها تبدیل می‌شود. 

 

بازیگران سریال Warrior

بازیگران مختلفی در 3 فصل از این سریال حضور داشته‌اند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

نقدها و نمرات سریال Warrior

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم این سریال پس از انتشار مورد توجه اغلب منتقدان و بینندگان قرار گرفت. کاربران وب سایت IMDb به این سریال امتیاز 8.4 از 10 را داده‌اند و میانگین امتیازی که منتقدان راتن تومیتوز به Warrior داده‌اند 93٪ است. ضمنا 81٪ از کاربران گوگل هم پس از دیدن سریال، آن را پسندیده‌اند. در ادامه نظر 2 منتقد شناخته شده را درباره این سریال مرور خواهیم کرد:

 

مکس گو از The A.V. Club با امتیاز 91٪

فصل سوم سریال مبارز هم مانند فصل‌های قبلی به خوبی می‌داند که باید چطور تاثیرگذار باشد. 

 

ملانی مک‌فارلند از Salon با امتیاز 80٪

اگر بخواهم ساده بگویم، سریال مبارز از همان فصل اول تا فصل سوم که تازه منتشر شده، بسیار عالی بوده است. اگر تا به امروز تماشایش نکرده‌اید بهتر است بدانید که فصل سوم حتی از فصل‌های قبلی هم خیلی بهتر است. 

 

دانلود سریال Warrior

اگر به ورزش و فیلم و سریال‌هایی که با موضوع ورزشی ساخته می‌شوند علاقه دارید، قطعا سریال Warrior، سریال مورد علاقه شما خواهد بود. برای مشاهده آنلاین یا دانلود سریال مبارز کافی است در سرویس استریم آنلاین گپ فیلم ثبت نام کنید. برای دسترسی به گپ فیلم، راه‌های مختلفی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به وب سایت، وب اپلیکیشن، اپلیکیشن اندروید یا اپلیکیشن اندروید تی وی گپ فیلم اشاره کرد. 

 

پیشنهاد گپ فیلم
ارسال دیدگاه
جستجو
لیست من
اپلیکیشن
ورود

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۰