نقد و بررسی فیلم 100 آرزوی قبل از مرگ - گپ فیلم

نقد و بررسی فیلم 100 آرزوی قبل از مرگ

نویسنده گپ فیلم

سینمای ژاپن از سال‌ها پیش فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت، فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمیشن‌‌ها و انیمه‌های متعددی در این کشور تولید شده‌اند که اغلب این آثار در بین آثار پرطرفدار و پر بیننده جای گرفته‌اند. یکی از جدیدترین فیلم‌هایی که به تازگی در این کشور اکران شده و داستان جدید و البته جذابی را هم روایت می‌کند " 100 آرزوی قبل از مرگ " است که در ادامه مطلب قصد داریم، این فیلم را مورد بررسی قرار دهیم، بازیگران و عوامل سازنده آن را بشناسیم، داستان فیلم را مرور کنیم و در نهایت هم نگاهی به نمرات دریافت شده این اثر بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

فیلم سینمایی Zom 100: Bucket List of the Dead که در کشورمان با نام " 100 آرزوی قبل از مرگ " هم شناخته می‌شود یکی از جدیدترین فیلم‌هایی است که به تازگی و در تاریخ 12 مرداد 1402 (3 آگوست 2023) منتشر شده است. ژانر این فیلم، اکشن، فانتزی و کمدی است و کارگردانی آن توسط یوسوکه ایشیدا (Yûsuke Ishida) انجام شده است. فیلم‌نامه اثر را هم هارو آسو (Haro Aso)، تاتسورو میشیما (Tatsuro Mishima) و کوتارو تاکاتا (Kotaro Takata) به رشته تحریر درآورده‌اند. 

 

تهیه‌کنندگی فیلم " 100 آرزوی قبل از مرگ " بر عهده آکیرا موری (Akira Morii)، شینیچی تاکاهاشی (Shinichi Takahashi) و توموکی تاکاسه (Tomoki Takase) بوده، موسیقی متن آن هم توسط یوشیاکی دوا (Yoshiaki Dewa) ساخته شده و مسئولیت تدوین فیلم هم بر عهده اری اوسوکی (Eri Usuki) بوده است. پخش و انتشار فیلم در سراسر جهان نیز توسط سرویس استریم آنلاین Netflix انجام شده است. در ادامه مطلب، مروری بر داستان فیلم خواهیم داشت، همچنان با ما همراه باشید. 

 

داستان فیلم 100 آرزوی قبل از مرگ

بدون شک یکی از نکات قوت این فیلم، داستان جذاب و جدید این فیلم است. فیلم سینمایی " 100 آرزوی قبل از مرگ " روایت‌گر داستان پسری به نام آکیرا تندو است که در یک شرکت مشغول به کار است، اما از شغل خود رضایت ندارد. این شرکت از کارمندانش بیش از حد کار می‌کشد و به همین دلیل آکیرا اغلب مواقع مجبور است تا آخر شب کار کند و زورگویی‌های رئیسش را هم تحمل کند. یک روز صبح که آکیرا از خواب بیدار می‌شود تا به سر کار برود متوجه می‌شود که خیابان‌های شهر پر از زامبی شده‌اند. او با دیدن این منظره بسیار خوشحال می‌شود و بلند فریاد می‌زند: از امروز دیگر مجبور نیستم به سر کار بروم. در ادامه داستان، آکیرا به جای رفتن به محل کار خودش، شروع به نوشتن فهرست کارهایی می‌کند که باید قبل از زامبی شدن انجام بدهد. 

 

بازیگران فیلم 100 آرزوی قبل از مرگ

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، این فیلم ساخت کشور ژاپن است و همه بازیگرانی هم که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند، همگی ژاپنی هستند. مهم‌ترین بازیگران فیلم Zom 100: Bucket List of the Dead عبارتند از:

 

نمرات فیلم 100 آرزوی قبل از مرگ

فیلم 100 آرزوی قبل از مرگ پس از انتشار توانست نمرات متوسطی از مخاطبان و بینندگان دریافت کند. کاربران IMDb به صورت میانگین به این فیلم امتیاز 5.5 از 10 داده‌اند و میانگین نمراتی هم که منتقدان وب سایت Rotten Tomatoes برای این اثر در نظر گرفته‌اند 63٪ بوده است. My Drama List به فیلم امتیاز 7.3 از 10 داده و بیش از 79٪ از کاربران وب سایت گوگل هم این فیلم را پسندیده و مشاهده آن را به دیگران توصیه کرده‌اند. 

 

دانلود فیلم 100 آرزوی قبل از مرگ

اگر به سینمای شرق آسیا خصوصا ژاپن علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم این فیلم جذاب را از دست ندهید. برای مشاهده آنلاین یا دانلود فیلم 100 آرزوی قبل از مرگ با کیفیت بالا و دوبله اختصاصی فارسی کافی است یکی از اپلیکیشن‌های گپ فیلم از جمله نسخه تحت وب برای محصولات اپل، نسخه اندروید یا اندروید تی وی را دانلود کنید و ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از ثبت نام، به این فیلم و هزاران فیلم و سریال دیگر دسترسی خواهید داشت. 

 

پیشنهاد گپ فیلم
ارسال دیدگاه
جستجو
لیست من
اپلیکیشن
ورود

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۰