نقد و بررسی فیلم Gray Matter - گپ فیلم

نقد و بررسی فیلم Gray Matter

نویسنده گپ فیلم

ژانر علمی تخیلی یکی از ژانرهای جذاب و پرطرفدار در صنعت فیلم و سریال است و هر سال هم آثار فراوانی در سراسر دنیا در این ژانر تولید می‌شوند. یکی از جدیدترین فیلم‌های سینمایی علمی تخیلی که به تازگی منتشر شده Gray Matter نام دارد که در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی این فیلم بپردازیم، عوامل سازنده و بازیگران آن را معرفی کنیم، مروری بر داستان فیلم داشته باشیم و در نهایت هم نگاهی به نمرات آن بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

فیلم سینمایی Gray Matter یا " ماده خاکستری " یک فیلم علمی تخیلی، درام و هیجان‌انگیز است که در تاریخ 22 تیر 1402 (13 جولای 2023) در سراسر جهان منتشر شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده مکو وینبوش (Meko Winbush) بوده و فیلم‌نامه آن هم توسط فیلیپ گلات (Philip Gelatt) به رشته تحریر درآمده است. 

 

تهیه‌کنندگی فیلم ماده خاکستری بر عهده یک تیم بوده که از جمله آنها می‌توان به دیو بکی (Dave Becky)، جاناتان بری (Jonathan Berry)، بیل بلاک (Bill Block)، جکس کلارک (Jax Clark)، یولاندا تی کوچران (Yolanda T. Cochran)، اریکا دیافرودی (Erica Djafroodi)، مارک هلویگ (Marc Helwig)، سلیا خونگ (Celia Khong)، جسیکا مالانافی (Jessica Malanaphy)، مونترل مک کی (Montrel McKay)، ایسا ری (Issa Rae)، سارا راستوگی (Sara Rastogi)، نیکول تی رابرتز (Nichole T. Roberts)، کوری اسلکوو (Corey Sklov) و جینت وولترنو (Jeanette Volturno) اشاره کرد. 

 

ساخت موسیقی متن فیلم Gray Matter نیز بر عهده هایم مازار (Haim Mazar) بوده و تدوین فیلم هم توسط بایرون وونگ (Byron Wong) صورت گرفته است. ضمنا کمپانی‌های بزرگی در ساخت این فیلم همکاری داشته‌اند که از جمله آنها می‌توان به 3Arts Entertainment و Catch Light Films اشاره کرد.

 

مدت زمان فیلم ماده خاکستری یک ساعت و بیست و هفت دقیقه و زبان آن هم انگلیسی است. در ادامه، مروری بر داستان این فیلم خواهیم داشت. همچنان با ما همراه باشید. 

 

داستان فیلم Gray Matter

داستان فیلم ماده خاکستری، روایت‌گر آورا و مادرش آیلا است که هر دو توانایی‌های مافوق بشری دارند. آیلا تلاش می‌کند تا اجازه ندهد، این قدرت‌های جدید، کنترل دخترش را به دست بگیرند و سعی می‌کند تا به آورا آموزش بدهد، این قدرت‌ها را مدیریت و هدایت کند. اما در ادامه داستان، یک تصادف غم‌انگیز رخ می‌دهد که او را مجبور می‌کند تا با گذشته خودش روبرو شود. 

 

بازیگران فیلم Gray Matter

بازیگران متعددی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

نمرات فیلم Gray Matter

فیلم ماده خاکستری پس از انتشار، نمرات متوسط رو به پایینی از بینندگان و منتقدان دریافت کرد. به طور مثال، مخاطبان وب سایت IMDb به این فیلم امتیاز 4.9 از 10 داده‌اند و میانگین نمره‌ای که منتقدان Rotten Tomatoes برای این اثر در نظر گرفته‌اند، 17٪ می‌باشد. وب سایت Movie Insider به این فیلم امتیاز 3.4 از 5 را داده و 79٪ از کاربران گوگل هم پس از دیدن فیلم، آن را پسندیده و مشاهده آن را به دیگران نیز توصیه کرده‌اند. 

 

دانلود فیلم ماده خاکستری

همانطور که پیش‌تر در این مطلب توضیح دادیم، فیلم سینمایی Gray Matter یکی از جدیدترین ساخته‌های ژانر علمی تخیلی است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. اگر شما هم با مطالعه این مطلب تصمیم گرفته‌اید تا فیلم Gray Matter را در لیست فیلم‌هایی که قصد مشاهده آن را دارید، قرار دهید، کافی است به گپ فیلم مراجعه کنید. برای دانلود فیلم ماده خاکستری دوبله فارسی می‌توانید از طریق یکی از اپلیکیشن‌های اندروید یا آی او اس گپ فیلم وارد پلتفرم شده و ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از تکمیل ثبت نام شما به این فیلم و صدها فیلم و سریال جدید دیگر به صورت دوبله شده فارسی دسترسی خواهید داشت. 

 

پیشنهاد گپ فیلم
ارسال دیدگاه
جستجو
لیست من
اپلیکیشن
ورود

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۰