نقد و بررسی انیمیشن لاک پشت های نینجا: شورش جهش یافته‌ها - گپ فیلم

نقد و بررسی انیمیشن لاک پشت های نینجا: شورش جهش یافته‌ها

نویسنده گپ فیلم

سال 2023 تا به اینجا، بدون شک یکی از جذاب‌ترین‌ سال‌ها برای طرفداران انیمیشن‌ها بوده است چرا که طی امسال، انیمیشن‌های نامی متعددی از فرنچایزهای شناخته شده به اکران عمومی رسیده‌اند. یکی از فرنچایزهای شناخته شده انیمیشن که سال‌ها است فیلم و سریال‌های مختلفی تولید می‌کند " لاک پشت‌های نینجا " است که به تازگی یک محصول سینمایی جدید با نام " شورش جهش یافته‌ها " منتشر کرده است. در ادامه مطلب قصد داریم، این انیمیشن‌ را معرفی کنیم، عوامل سازنده و بازیگران آن را بشناسیم، مروری بر داستان انیمیشن داشته باشیم و در نهایت هم نگاهی به نقدها و نمرات این اثر بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

انیمیشن " لاک پشت های نینجا: شورش جهش یافته‌ها " یا " Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem " یکی از جدیدترین آثار ساخته شده در فرنچایز TMNT است. این انیمیشن یک فیلم پویانمایی شده ابر قهرمانی است که در ژانر اکشن و ماجراجویی ساخته شده و در تاریخ 11 مرداد 1402 (2 آگوست 2023) بر روی پرده سینماها رفته است. 

 

کارگردانی این انیمیشن توسط جف رو (Jeff Rowe) انجام شده و تهیه‌کنندگی آن هم توسط ست روگن (Seth Rogen) و اوان گلدبرگ (Evan Goldberg) صورت گرفته است. فیلم‌نامه این اثر بر پایه شخصیت‌های کتاب‌های کمیک " لاک پشت‌های نینجا " نوشته پیتر لرد (Peter Laird) و کوین ایستمن (Kevin Eastman) نگارش شده و داستان اولیه آن هم توسط برندان اوبرایان (Brendan O'Brien)، ست روگن، اوان گلدبرگ و جف رو نوشته شده است. ضمنا مسئولیت نگارش فیلم‌نامه این انیمیشن نیز بر عهده ست روگن، ایوان گلدبرگ، جف رو، دن هرناندز (Dan Hernandez) و بنجی سامیت (Benji Samit) بوده است. 

 

انیمیشن لاک پشت های نینجا: شورش جهش یافته‌ها توسط ست روگن، ایوان گلدبرگ و جیمز ویور (James Weaver) تهیه‌کنندگی شده و ساخت موسیقی متن آن هم بر عهده ترنت رزنور (Trent Reznor) و آتیکوس روس (Atticus Ross) بوده است. 

 

همچنین ساخت این انیمیشن 100 دقیقه‌ای پرطرفدار که با بودجه 70 میلیون دلاری تهیه شده، توسط کمپانی Nickelodeon Movies و Point Grey Pictures انجام شده و مسئولیت پخش آن در سینماهای جهان نیز بر عهده کمپانی Paramount Pictures بوده است. 

 

داستان انیمیشن لاک پشت های نینجا: شورش جهش یافته‌ها

این انیمیشن روایت‌گر داستان لاک پشت‌های نوجوانی است که سال‌ها از دنیای انسان‌ها دور بوده‌اند و پس از بازگشت، با کارهای قهرمانانه‌ای که انجام می‌دهند، مردم نیویورک را به شدت به خود علاقمند کرده‌اند. در ادامه داستان،این چهار برادر لاک پشت تصمیم می‌گیرند مثل نوجوان‌های عادی به مدرسه بروند. سپس آنها با یک ماموریت مرموز و جدید روبرو می‌شوند که دوستشان آپریل اونیل هم در این ماموریت به آنها کمک می‌کند اما خیلی طول نمی‌کشد که دردسرهای جدید و بسیار زیادی به سراغ آنها می‌آید.

 

صداپیشه‌های انیمیشن لاک پشت های نینجا: شورش جهش یافته‌ها

انیمیشن‌های شناخته شده مانند این انیمیشن معمولا صداپیشه‌های مشهوری دارند که باعث می‌شوند روایت داستان بسیار جذاب‌تر و تاثیرگذارتر باشد. صداپیشه‌های این انیمیشن عبارتند از:

 

نقدها و نمرات انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

این انیمیشن پس از انتشار، با استقبال بینندگان و منتقدان مواجه شد و توانست نظرات مثبتی از آنها دریافت کند. کاربران وب سایت IMDb به صورت میانگین، امتیاز 7.5 از 10 را برای این اثر در نظر گرفته‌اند و میانگین نمره‌ای که کاربران وب سایت راتن تومیتوز برای این انیمیشن داده‌اند 97٪ بوده است. وب سایت Metacritic به این اثر امتیاز 74٪ را داده و 90٪ از کاربران گوگل هم پس از مشاهده، این انیمیشن را پسندیده‌اند. در ادامه، نظرات برخی از منتقدان را درباره این اثر با هم مرور خواهیم کرد:

 

لیز شنون میلر از Consequence با امتیاز 91٪

ما در زمانه‌ای که بیشتر کالاهایی که استفاده می‌کنیم، ارزان قیمت، پلاستیکی و تولید عمده هستند، اکثرا میل شدیدی به ارتباطات انسانی پیدا کرده‌ایم. خصوصا اگر مثل این انیمیشن، نتایج جالبی داشته باشد. 

 

رافائل موتامایور از Slashfilm با امتیاز 90٪

انیمیشن " Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem " مقدمه‌ای برای معرفی این فرنچایز نیست اما در نوع خودش یک انیمیشن فوق‌العاده است که شاید یکی از بهترین آثار منتشر شده در سال 2023 باشد. 

 

کایل اسمیت از The Wall Street Journal با امتیاز 80٪

جدیدترین اثر دنیای لاک پشت‌های نینجا از آنچه ممکن است در نگاه اول به نظر بیاید، پر محتواتر است. این انیمیشن علمی تخیلی پیام مهمی دارد که آن را به خوبی منتقل می‌کند: اقلیت و اکثریت باید با هم کنار بیایند. 

 

کریستن پیج از The Washington Post با امتیاز 75٪

این انیمیشن یک  اثر داستانی از خانواده و رفاقت است. طنز این اثر طوری است که به سمت مسخرگی نمی‌رود و آنقدر هم جدی است که کم عمق نباشد. 

 

راجر مور از Movie Nation با امتیاز 75٪

داستان فیلم، سادگی جالبی دارد و مانند یک داستان کمیک بچه‌گانه است اما اجرای آن بسیار خیره کننده است. 

 

می عبدالباکی از Screen Rant با امتیاز 70٪

این انیمیشن یک اثر جذاب و هیجان‌انگیز است که تمام مدت ما را میخکوب می‌کند. بله درست است که داستانش گاهی اوقات افت می‌کند اما دوباره با یک اتفاق جدید و یک صحنه اکشن جذاب، اوج می‌گیرد. 

 

دانلود انیمیشن لاک پشت های نینجا: شورش جهش یافته‌ها

انیمیشن جدید لاک پشت‌های نینجا قطعا یکی از جذاب‌ترین انیمیشن‌های سال 2023 است که اگر طرفدار این ژانر هستید یا فرزند کوچک دارید، توصیه می‌کنیم حتما مشاهده آن را در دستور کار خود قرار دهید. برای دانلود انیمیشن لاک پشت های نینجا: شورش جهش یافته‌ها با دوبله فارسی اختصاصی کافی است با مراجعه به یکی از اپلیکیشن‌های گپ فیلم، وارد پلتفرم شوید و ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از ثبت نام، شما به آرشیو عظیم گپ فیلم دسترسی خواهید داشت و می‌توانید فیلم و سریال‌های مورد علاقه خودتان را به صورت آنلاین مشاهده یا دانلود کنید. 

 

پیشنهاد گپ فیلم
ارسال دیدگاه
جستجو
لیست من
اپلیکیشن
ورود

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۰