نقد و بررسی فیلم The Assassin - گپ فیلم

نقد و بررسی فیلم The Assassin

نویسنده گپ فیلم

بدون شک یکی از برترین و پیشروترین کشورها در زمینه ساخت فیلم و سریال در سال 2023 کره جنوبی بوده است. همانطور که می‌دانید چند سالی است که سینمای این کشور با تولید آثار سینمایی و تلویزیونی قوی چه از لحاظ ساخت و چه از لحاظ محتوا، حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد و طرفداران بیشماری را نیز در سراسر جهان به‌دست آورده است. یکی از جدیدترین فیلم‌های سینمایی کره‌ای که به تازگی منتشر شده، The Assassin است که در این مطلب قصد داریم به معرفی آن بپردازیم، عوامل سازنده و بازیگران فیلم را بشناسیم، مروری بر داستان اثر داشته باشیم و در نهایت هم نگاهی به نمرات دریافت شده آن بیندازیم. با گپ فیلم همراه باشید. 

 

فیلم سینمایی The Assassin یا " Night Of The Assassin " که در کشورمان با نام " آدمکش " یا " قاتل " نیز شناخته می‌شود، یکی  از جدیدترین ساخته‌های سینمای کشور South Korea در ژانر هیجان‌انگیز، اکشن و ماجراجویانه می‌باشد که در تاریخ 3 اسفند 1401 (22 فوریه 2023) منتشر شده است. 

 

کارگردانی فیلم The Assassin بر عهده کی واک جئونگ دئوک (Kwak Jeong-deok) بوده و فیلم‌نامه آن را هم خود او به رشته تحریر درآورده است. ساخت فیلم نیز در یک همکاری بین چند کمپانی انجام شده که از جمله آنها می‌توان به Joy & Cinema Co., Ltd و TCO The Contents On اشاره کرد. مسئولیت پخش این فیلم 101 دقیقه‌ای که زبان آن کره‌ای است نیز بر عهده کمپانی Wide Release بوده است.

 

داستان فیلم The Assassin

فیلم سینمایی آدمکش داستان یکی از بزرگترین قاتل‌های چوسان به نام لی نان را روایت می‌کند. در این فیلم، ماموریت مرگبار و آخر لی نان که بهترین شمشیر زن چوسان است به تصویر کشیده است. 

 

پروسه ساخت فیلم The Assassin

اواسط سال 2021 بود که صحبت‌هایی از ساخت این فیلم به میان آمد و اکتبر همان سال بود که انتخاب بازیگران، توسط DH Media تایید شد و بازیگران اصلی فیلم مشخص شدند. سپس در ادامه، در اکتبر 2021 فیلمبرداری آغاز شد و چند ماه بعد هم با موفقیت به پایان رسید. در نهایت پس از انجام تدوین‌ها و موارد دیگر، تصمیم سازندگان بر این شد که این اثر در ابتدای سال 2023 به اکران عمومی برسد. 

 

بازیگران فیلم سینمایی The Assassin

بازیگران شناخته شده‌ای از کشور کره جنوبی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

 

نمرات فیلم سینمایی The Assassin

فیلم سینمایی آدمکش پس از انتشار نتوانست آنطور که باید و شاید، نظر منتقدان و مخاطبان را به سوی خود جلب کند. کاربران وب سایت IMDb به صورت میانگین به این فیلم امتیاز 5.5 از 10 داده‌اند و My Drama List هم امتیاز 6.7 از 10 را برای این فیلم در نظر گرفته است. 71٪ از کاربران گوگل هم پس از دیدن فیلم، آن را پسندیده و مشاهده آن را به دیگران نیز توصیه کرده‌اند. 

 

دانلود فیلم The Assassin

فیلم سینمایی آدمکش یکی از جدیدترین محصولات سینمای کره است که داستان جذابی را روایت می‌کند. همانطور که می‌دانید سینمای کره در چند سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته و طرفداران بسیاری در سراسر جهان از جمله ایران پیدا کرده است. به همین دلیل ما در گپ فیلم، جدیدترین آثار سینمای کره را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت همراه با دوبله یا زیرنویس فارسی اختصاصی پوشش می‌دهیم. برای مشاهده آنلاین یا دانلود فیلم The Assassin کافی است وارد وب سایت یا یکی از اپلیکیشن‌های گپ فیلم شوید و ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از ثبت نام و انتخاب طرح اشتراک مد نظرتان، به این فیلم و هزاران فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن دیگر دسترسی خواهید داشت. 

 

پیشنهاد گپ فیلم
ارسال دیدگاه
جستجو
لیست من
اپلیکیشن
ورود

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۰