فیلم‌های ابرقهرمانی همواره طرفداران خاص خود را داشته‌اند؛ این آثار با ژانرهای فانتزی و گاهاً علمی-تخیلی، مخاطبان بسیاری را جذب می‌کنند. دو کمپانی برجسته مارول (Marvel) و دی‌سی (DC)، به طور عمده برترین فیلم‌های ابرقهرمانی جهان را خلق می‌کنند و با الهام از کمیک‌های خود، آثار سینمایی و سریال‌های جذابی را در این ژانر تولید می‌کنند.
بیشتر
درست است که فیلم "John Wick: Chapter 4" به تازگی منتشر شده است و به نوعی به عنوان پایانی برای مجموعه "جان ویک" معرفی شده بود. اما اخبار جدید نشان می‌دهد که فیلم "John Wick 5" در حال تولید است. شرکت لاینزگیت به طور رسمی اعلام کرده است که این فیلم در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. جو دریک، رئیس بخش سینمایی لاینزگیت، در گزارش مالی سه‌ماهه چهارم این شرکت اعلام کرد که در کنار قسمت پنجم از فیلم "John Wick"، سه اسپین‌آف دیگر از این مجموعه اکشن در دست ساخت هستند.
بیشتر
در این قسمت از فیلم "Dune Part 2"، تیموتی شالامی در تلاش است تا کرم غول پیکری را کنترل کند و مردمان سیاره را برای مبارزه برای آزادی آراکیس به خود جذب کند. تریلر همچنین نگاه بهتری به شخصیت فلورنس پیو و آستین باتلر در طول فیلم نشان می‌دهد، که باتلر در آن با ظاهری بسیار متفاوت از پیشین به تصویر کشیده شده است.
بیشتر
در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن ماریو موفق شد فروش خود در این پایان هفته را از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور دهد و رسما با عبور از فیلم Warcraft با فروش ۴۳۹ میلیون دلار، به پرفروش‌ترین فیلم ساخته شده از روی بازی‌های ویدیویی در تاریخ سینمای جهان تبدیل شود.
بیشتر
فصل پنجم سریال Stranger Things در حال ساخت است و این فصل قرار است آخرین فصل این سریال محبوب باشد. برادران دافر در حال بررسی ساخت یک اسپین‌آف براساس این سریال هستند که در دنیای جدیدی که بر اساس اتفاقات ناآشنا ایجاد شده است، روایت خواهد شد. در جدیدترین اخبار، شبکه نتفلیکس اعلام کرده است که یک سریال انیمیشنی براساس Stranger Things در دست ساخت است. اما هنوز جزئیات بسیاری درباره این پروژه اعلام نشده است و فقط می‌دانیم که این انیمیشن قرار است توسط شرکت استودیوهای برادران روسو (Studios Russo Brothers) ساخته شود.
بیشتر
حتما می دانید که قسمت دوم فیلم جوکر(Joker 2019) با نام: Folie à Deux 2024 (Joker: Folie à Deux 2024) در حال تولید است و به تازگی کارگردان این فیلم تاد فیلیپس با پستی در اینستاگرام خود اعلام کرده است که فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است و در کنار این خبر، اولین عکس رسمی «لیدی گاگا» را با بازی در نقش «هارلی کویین» در این فیلم منتشر کرد.
بیشتر
ساخت فیلم جدید سوپرمن مدت‌ها است که در دستور کار کمپانی دی سی قرار دارد. این کمپانی پیش‌تر نویسنده فیلم‌نامه این اثر را معرفی کرده بود اما کارگردان این فیلم که Superman: Legacy نام دارد تا مدتی پیش مشخص نشده بود. اما نویسنده فیلم‌نامه اثر یعنی جیمز گان به تازگی اعلام کرده که با کمپانی DC به توافق رسیده تا کارگردانی این فیلم را هم بر عهده داشته باشد. او همچنین در انتخاب بازیگران این فیلم هم به صورت مستقیم دخیل خواهد بود.
بیشتر
یکی از پر سر و صداترین فیلم‌های حماسی چند سال آینده بدون شک گلادیاتور ۲ است که کمپانی پارامونت ساخت آن را بر عهده دارد و به تازگی از نام‌های بزرگی که در این پروژه حضور خواهند داشت، رونمایی کرده است. یکی از جدیدترین افرادی که پارامونت به تازگی خبر از توافق با او برای حضور در دومین فیلم گلادیاتور را داده، دنزل واشینگتون است.
بیشتر
دنیای سینمایی مارول یا به اصطلاح MCU که مخفف Marvel Cinematic Universe است، سری فیلم‌ها و سریال‌هایی است که بر اساس داستان‌ کتاب‌های مصور شرکت ماروِل ساخته شده‌اند که محوریت آن‌ها، ابرقهرمانانی هستند که قدرت‌های خارق‌العاده‌ای دارند
بیشتر
سریال هفت فصلی بر اساس کتاب های هری پاتر در راه است: به نظر می رسد به هاگوارتز برمی گردیم! بر اساس اخباری که اعلام شده، شرکت «برادران وارنر» قرار است برای ساخت سریال هری پاتر در شبکه «اچ بی او مکس» قرارداد ببندد. اگرچه این قرارداد تکمیل نشده، اما گفته می شود «جی کی رولینگ» نیر در این پروژه حضور و قصد دارد این سریال را به عنوان تهیه کننده با شرکت «تلویزیون برادران وارنر» بسازد.
بیشتر
چندی پیش شایعاتی مبنی بر ساخت سریال جدید Blad Runner توسط آمازون مطرح شد. این شایعات به دنبال موفقیت فیلم قبلی این فرنچایز که در سال ۲۰۱۷ اکران گردید، در رسانه‌ها پخش شد. مدتی پیش کمپانی آمازون، شایعات مربوط به ساخت این سریال را تایید کرد و اعلام کرد که ریدلی اسکات تهیه‌کنندگی این سریال را که Blade Runner 2099 نام دارد، بر عهده خواهد داشت. تا چند ماه گذشته صحبتی درباره کارگردان این مجموعه نشده بود اما جدیدترین اخبار حاکی از آن است که جرمی پودسوا، کارگردان شناخته شده هالیوود، ساخت قسمت اول آن را بر عهده گرفته است.
بیشتر
یکی از سریال‌های پر سر و صدایی که در سال ۲۰۲۲ از پلتفرم استریم آنلاین دیزنی پلاس منتشر شد، Willow نام داشت. آخرین قسمت این سریال ۸ اپیزودی در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ منتشر شد و پس از اتمام آخرین قسمت، مخاطبان و طرفداران این سریال منتظر بودند تا ساخت فصل دوم آن توسط دیزنی تایید شود که این اتفاق نیفتاد. در یکی از جدیدترین خبرهای سینمایی، شرکت لوکاس فیلم که سریال ویلو را ساخته است از تصمیم این شرکت و دیزنی پلاس مبنی بر عدم ساخت ادامه آن خبر داد.
بیشتر
پیشنهاد گپ فیلم
جستجو
لیست من
اپلیکیشن
ورود

گپ فیلم - مرجع دانلود، نمایش و نقد و بررسی فیلم و سریالهای بروز دنیا

فعالیت‌های سایت گپ فیلم تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

گپ فیلم دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای گپ فیلم، پیگرد قانونی دارد.

© تمام حقوق این سایت متعلق به گپ فیلم می باشد. ۱۴۰۰